Warning :The Mp3/Software files in this website is for promoting the latest song of various artist purposes only. Please buy the original album. Do support them. The Mp3 files in this website is just for sharing and for personal use only. I didn't get any profit from the Mp3 shared and I will not responsible for anyone who intend to earn profit from the Mp3/Software files download from this website. Sharing is not a crime!!!"

Wednesday 7 May 2008

Ana Gadis Rembau

Dulu aku ade kenal sorang awek.Awekni name die Ana.(name timangan die la ni)Die tinggal dekat ngan rumah aku.lam daerah rembau la kirenyer.Awekni sebaya ngan aku,17 tahun.Citernyer gini......pade satu ari (time waktu sekolah)aku ade bawak Novel Blue kat sekolah.Tujuannye nak tunjuk kat member yang dahagakan buku-buku camtu.(aku sponsernyer)Aku bawak dalam 5 buah Novel,berebut-rebut die orang bace,tu baru bagi buku,lom bagi betine lagi.Tapi masaalahnye ade member aku punye awek nampak buku tu jadi die tanye kat aku novel ape tu(sebenarnye bukan die sorang yang nak tahu tapi ramai lagi.aku cite yang sorang ni je la).Aku cube kelentong die kate buku komik tapi die tak caye.Die kate kalau komik takkan sampai berebut-rebut,kalau nak kelentong bior betul-betul".katenye sambil tersenyum,ala bagi tau je ,ngan la risau,akuni open minded orangnyer"die bagitau lagi.Aku pikir punyer pikir,betul jugak cakap die.Jadi aku mintak nombor talipon die,aku kate nanti malam aku call die.Die pun bagi.

Malam menjelang,mase yang di tunggu dah tibe,aku pun call die.aku cerite kat die yang buku tu ialah Novel cerite Sex.Korang tau ape reaksi die,die gelak kuat-kuat sampai bingit telinga aku.Aku tanye apasal die gelak.Die kate benda camtu pon nak surok-surok ker.Aku jadi bingung.aku tanye apasal pulak?",die kate orang lagi advance la.Pastu die citer kat aku yang die ade VCD/TAPE blue,lagi ngam pade buku,siap bunyi lagi.buku kene bace,boring.Aku pun terperanjat.Die kate,ape nak hairan orang perempuan zaman sekarangkan dah maju.Aku pon AHHH aje la.Pastu aku tanyer kat die boleh pinjam VCD tak?"Die jawab bole asalkan ajak die tengok kali.Aku tanye kat die,apasal nak ajak?kan die yang punye,mesti die dah tengok.Die kate die ade beli VCD baru,die belum sempat tonton lagi.Aku pon Tanyer kat die mane dapat VCDtu.Die kate rahsie.Aku pon OK aje dan menetapkan tarikh yang sesuai untuk kami menonton VCD blu bersama.

Hari yang ditetapkan pun tiba.Aku menjemput Ana kat bustand kat depan rumah die,pun bawak die ke rumahku.Time tu keluarge aku takde,die orang pegi tengok orang sakit.Bile dah sampai kat rumah.aku pon menjemput die masuk.Die masuk,terus duduk dan mengeluarkan VCD Blue.Die bagi aku VCD tu suruh aku pasang cepat.die kate dah tak sabarni.(lam ati aku ,aku kate siapler ko)mase die bagi VCDtu sempat tangan aku rabe punggungnyer yang toggek,pejal,mampat,padat,tepat,,,,,,,(eh ape aku melalutni)pastu aku suruh die duduk.Aku pon buka plak TV ngan VCD player,dan terus masukkan VCD tu dan playkan.

Aku tengok jalan cerite VCD tu memang bagus,pandai Ana cari cerite",aku kate kat die.(untung kawan aku ni,dapat awek open minded,tapi die rugi sebab aku yang rase awek die dulu).Ana senyum kat aku dan kate "tengok pehela",sambil tersenyum.Sekarang nampaknye MAKHLUK BERJANTINA BERBEZA(paham-paham je la)sudah memulakan cerite.Tengok kat cerite tu 6 Vs satu.Bousky aku pun beri isyarat kat aku yang die dah bangun,gelisah aku dibuatnyer(puas aku Cover jangan bagi Ana perasan)aku tengok Ana tekun menonton VCDtu.Aku pon tegur Ana,"Ana bole tolong Val tak?",(dengan suare terketar-ketar) "tolong ape?".kate Ana."Val dah ......dah...dah.........".Ana menyampuk"dah stim ler tu kan??...ala ape nak malu,ana bole tolong",lepastu tangan Ana merayap kat pehe aku yang masih dibaluti seluar(menggigil kepale lutut ya cakap lu)(aku punye Bousky dah keras betul mase tu)jari-jemari Ana pun mule membuka zip seluar aku.Ana tengok seluar dalam aku dah basah,die kate kat aku"belum ape-ape dah banjir"......ish.ish....ishhh"....Ana menarik seluar aku kebawah(time ni aku dok atas kerusi)lepastu tarik pulak seluar dalam aku,jadi kat badan aku ni tinggal baju je lagi.(atliss Ade benang kat badan)lepas tu Ana masukkan Bousky aku kat dalam mulut die dan die kulum macam cerite dalam VCD tu(time tu aku rase bukan kiteorang yang tengok VCD tapi sebaliknyer).Mase die kulom tu,fuhhh...... wacakap lu macam nak meletoppp....Aku tarik kepale Ana suruh die telan kesemua Balbousky aku sampai kat telor yang tergantung 2 bijitu."Arrrkkkkkkhhhh......eeeeessssssppppp...ssseeeedddaaaapppppnyerrrrrrrr...telan lagi,isappppppp.....Ana ......Suucckkkkkkk meeeee.....Arkkkkkkkkhhhhhh.".Aku mengerang."sedapnye Val punyerrr.....wangiiii ....panjang jugakk,,,.,.,,,.,.maun 6 inci ni kan""?..kate Ana.Aku yang dah separuh gilerni tak paham lansung cakap Ana.Aku tengok aku punyer Balbousky aku dah bekilat.Lepastu aku kate kat Ana aku nak rase die punyer pulak,jadi die NAKED depan aku,aku tengok bulu die macam dah di trim.jadi aku suruh ana baring.Ana pun baring,lepastu aku rapatkan mulu aku kat pussy die.Aku jilat pussy die dengan penuh nikmat"araaakkk,sedaaaaaaaaaaaapppppppp........emmememememmm......isaaaaasppapppp....... eemmmmmmm..ooooooohhhh.....Jiilallllaaattt VAalllllllll........cepattttttt....Vaaaallllll Anaa dahhhhhhhhhhh.... eheeemmmmmm,kemain banyak air die keluar wa cakap lu.

Lepastu aku pon mainkan jari aku kat kelentit die.Aku tengok badan die mengejang lagi.fuuhhh berape banyak die klimaks aku pon tak tau.Aku jilat sampai berkilat kelentit die."ceeeppaatttttttt Vaallll.....Anaa dahh takkkk tahannnnnnn.Arrrrrrrrkhhhh......"..Die suruh aku masuk dalam pussy die,aku pon ape lagi,aku radak sampai die menjerit"Vaaallllll..........ssassaaakkkiiittttttt.eee...ee.e...m...eeeeeeshhAku nampak darah keluar sikit.Baru aku tahu yang Ana ni masih DARA.Upacara sorong-tarik pon bermula,sambil aku enjut tubuh Ana,mulut aku mencium mulut Ana,aku mainkan lidah aku kat dalam mulut die"Eeesshhhh........sedddapppppppp.......aaarrrrkhhhhh.....la...la......giiii...Va...lll..enjutttt.la.la...giiiiiiiiii..
Sesambiltu tangan aku asik memerah tetek Ana yang SUGAR-BUGAR itu. Ana mengeluh lagi "uuuhhhhhmmmmmm......ssseeddaaapppp.....Ccceepaaaaat.vaa...anaa......da..hh..takk..tahaann
.Dengan sound effect yang ade menambahkan tenaga aku untuk berenjut.Aku agak dah hampir 1jam aku berkelakuan begitu.Lama-kelamaan aku rase nak terpancut,aku kate kat Ana yang aku nak membuang "Anaaaaa..iiiitt'' ssss........cccoooo.....oommmmm!!!!!!!....Ana cepat-cepat memasukkan Balbousky aku kedalam mulutnya dan aku pun pancit dalam mulut Ana."Ehhhh....mmmmmm... .ss.eeee..dddaapnyerrr . .....a.iii...rrrrr...Vaaalllll.

Lepas haritu aku asyik buat kerje tu ngan Ana.Ana tak boring ngan aku.Die kate aku lain dari yang lain.Habis

0 comments:

Post a Comment

Sambil download movies dan games tu.. bagilah sedikit komen!! TQ

Related Posts with Thumbnails
 

Visitor's Country

free counters

Total Comments

DISCLAIMER The Administrator of this site take no responsibility or liability for anything that happens as a result of reading and/or downloading anything from this blog.By downloading music from this site you may be violating the copyright laws of your country. We encourage you to support the artist by purchasing the track if you enjoy it!

UjangMD Network Copyright © 2002 WoodMag is Designed by Ipietoon for UjangMD Template