Warning :The Mp3/Software files in this website is for promoting the latest song of various artist purposes only. Please buy the original album. Do support them. The Mp3 files in this website is just for sharing and for personal use only. I didn't get any profit from the Mp3 shared and I will not responsible for anyone who intend to earn profit from the Mp3/Software files download from this website. Sharing is not a crime!!!"

Monday 5 May 2008

Alisya

Disini aku ingin menceritakan tentang pengalaman seks pernah aku lalui yang tak dapat aku lupakan. Pada malam minggu yang lalu aku boring duduk dekat rumah kerana tiada siapa dirumahku. Aku ambil keputusan nak gi ke Cybercafé kat kawasan rumah aku. Dipendekkan cerita maka aku pun cit chat ngan beberapa awek. Dalam pada tu aku dapat sorang awek yang gelarkan dirinya minah stim… apa lagi seronokla aku layan ngan dia, aku tanya gak dia apasal nama dia minah stim, jawabnya sebab dia suka sesuatu yang buat dia stim. Tak kiralah apa-apa janji cipap dia berair. Aku pun layan le minahstim ni…. cybersex wa cakap lu!! Dah lama tu…aku ajak jumpa... bincang punya bincang minahstim ajak aku lepak kat rumah sewa dia kat Gombak. Kebetulan housemate dia balik kampung …mmmm satu peluang la ni… aku senyum je. Sebelum berhenti chat..dia bagitau nama sebenarnya Alisya. Aku terus keluar dari CC, dan menaiki kereta ku menuju ke Gombak. Sepanjang perjalanan ke Gombak, aku excited tapi suspend jugak. Fikiran melayang pada Alisya.."nama cantik, mintak-mintak orangnya pun secantik nama ...Alisya….Alisya." kata hatiku. Adik aku pulak..nak naik je…, "Control…Control…" kata ku…

Sampai aje aku kat rumah dia, aku ketuk pintu … pintu dikuak dari dalam maka terpacaklah sorang gadis yang masih muda remaja dengan pakaian yang amat mendebarkan dadaku dan mengejutkan adik aku yang buat-buat lena tu… pheh….disebalik baju singkat seluar jean pendek itu menampakkan dua bungkus nasi lemak yang berukuran 36 dan bumper sais 38, rambutnya basah lagi ….dalam hatiku tak payah nak tunggu dia mandi…….muka leh tahan gak..rambut coloured sikit…memang taste aku.. tapi masa-masa keadaan camni, dapat macam Alisyaa ni kira tak rugi datang la. Ada setengah time tu asalkan ada lubang kira ok. Aku dah mula telan air liur. Ngan selamba minah tu ajak aku masuk dan memeluk tangan aku sambil disondolnya ngan teteknya itu kat lengan aku… aku kontrol hensem lagi.. berlagak macho & cool la katakan . nak dipendekkan cerita..alisya dok ngan member dia Nana.

Kami duduk di sofa depan untuk membiasakan diri sesama memasing. Aku nervous dan aku pun tahu yang dia pun nervous jugak, jadik as a gentleman aku pun bukaklah cerita kelakar. Cerita punya cerita, gelak punya gelak.. masuk cerita tape blue.. Masuk aje bab tu, dia cakap dia memang suka tengok cerita blue dan dia terus mengajak aku tengok pilem kat dalam bilek dia. Aku pun buat macam kerbau kena cucuk idung…ikut dari belakang. Tengok bontot dia memang pejal. Gelekan dia memang menyetimkan..tambahan pulak pakai dress pendek je. Masuk je bilik dia terus pasang chita blue … rupanya dah separuh jalan chita tu. Selang beberapa minit, Aku tengok dia dah stim lalu dia meletakkan kepalanya kebahu aku. Aku mula gairah….tangan aku mula meraba-raba pehanya….dia tidak membantah pun .Aku pun memegang dia punya gunung besar beb…muka dia merah, mata dia fulamak kalau hang pa tengok pasti ngang nyalah. "Bang jomlah I dah tak tahan ni…" rengek minahstim ni memang padan ngan nama dia

Apabilla sampai di biliknya dan terus sandarkannya kat dinding….kemudian aku dan dia terus memberi ciuman sambil tanganku meraba-raba gunungnya yang besar itu……dia pula memegang adikku. Aku memula tu takut jugak sebab tak biasa dengan tempat minah ni..manalah tahu…JAIS datang ke, JAWI ke..entah-entah boyfriend dia datang ke..tapi tidak lama kemudian bila aku merasakan yang Alisya ni main adik aku dengan penuh keasyikan dan secara perlahan-lahan air gatal dah naik kepala, hilang rasa takut. Aku dah sampai "point beyond return"…apa nak jadi, jadilah…adik aku dah mula berfikir sendiri..aku hilang kawalan akal..Dengan rakusnya aku pun membuka bajunya serta menarik bra dia yang berwarna hitam, aku meramas-ramas gunungnya itu dan menjilat-jilat sampai puas….kemudian dia menolak aku ketepi lalu membuka semua pakaiannya, Tak ku nafikan… kaum perempuan ni kalau bogel memang cantik. Dia memusingkan badannya untuk menunjukkan ponggongnya. Aku kelu tak terkata…memang cantik…baru aku nak suruh dia tunjuk cipap dia, dia tunduk menunjukkan cipapnya kepada aku…dengan jelas aku dapat melihat cipapnya… cipapnya tembam, kemerahan dan yang pasti..cipapnya basah, penuh dengan air…. aku terus menariknya dan membaringkannya ke atas katil.aku membuka bajuku dan tiada seutas bernang pun di tubuhku…kami bercium, aku merasakan bibirnya…walaupun dia baru lepas mandi, tapi dia memakai lipstick yang menyerlahkan lagi kemerahan bibirnya. Sambil ku puaskan nafsu ciuman tangan aku bergerak mencari sesuatu yang diketagihkan.. bila sampai di bawah pusat, ku dapat rasakan yang bulu cipapnya yang kasar, namun tersusun menunjukkan arah ke bawah. Sampai sahaja tangan ku ke biji Alisya, dia mengerang.."Eeeessskkkk…", aku naik ghairah lalu ku membenamkan jari aku kedalam cipap dia "…..ahhhhhhhhh… sedaplah bang… lagi bang…uhh… uhh.. bbang."rintih dia. Aku geram dengan keadaan ini. Aku bangun dan terus menjilat cipap dia hinggakan ternaik-naik pungungnya, "EEEMMHH" jeritnya. Aku tahu..kalu dah dapat sampai sini, memang sah lah budak ni nak kena tala ni. Buntut dia terangkat-angkat lagi sambil tangannya meramas-ramas rambut aku Sedangkan jari aku tarik masuk kedalam cipap dia.Sampai satu ketika dia menggeleng keras….arghhhhhh……makin banyak air keluar dari cipap dia.Tahulah aku yang dia dah game over (klimax).

Aku tidak berlengah lagi menyuruh dia mmengankang, aku terus memasukan senjataku kedalam kemaluannya itu, dia merintih kesakitan "Bang!!!!! Sakit bang Pelan sikit"…. dan aku terus melakukan semula ni bermulalah permainan aku kali ni nak tunjuk skil lah katakan aku henyak betul-betul tajak dalam dalam hentak semau maunya hah saja bagi minahstim lagi stim pheh! Dia punya stim jangan nak gurau beb … "Bbang sedap … masuk dalam lagi bang … lagi bang … ah, ah, ah, ih….. bbang…fuck me, fuck me, fuck me..ahhh..ah, ah, ih" rengeknya. Aku memang tak tahan kalau waktu main tu, partner aku cakap kotor. Aku terasa macam adik aku nie mengeras naik satu level lagi…Apalagi makin laju le aku hayun. Makin laju aku hayun makin berani aku dan Alisya jangan nak kata le… mata dia kuyu semacam. Dia punya putting tegang semacam,, fuh ! memang padan ngan name dia.dan aku mengulurkan batangku ke mulut dia…..da mengulum batangku macam mengulum aiskrim ….. bunyi dia Uuyooo berdecit-decit, tengah aku sedap dok layan kenikmatan yang tidak terhingga dia cabut aku punya zakar ahh.. kacau daun je aku pandang dia tanya dia nape jawabnya "Alaa… I nak u cabut virgin buntut I leh tak…" tanye dia pelan, "Tak sakit ke sayang…" saje je aku kata untuk mendapatkan kepastian pada hal dalam hati aku fulamak gila babi punya happy… Iyala selama aku fucking ni tak pernah aku dapat habuan lubang butuh yang macam dalam cerita blue.

Tanpa buang masa aku pun meletakan kepala butuh aku betul - betul kat lubang buntutnya. Rupanya tak payah pakai pelicin sebab air Alisya dah banjir sampai kat butuh dia. Aku pun terus (doggie stail) pacak stail pahlawan memacak keris ke batang pisang, tersepit konek aku minah stim mula mendesih, pe..lan bang … akit niiiii …" aku dengan nada suara yang manyak syok tarik nafas panjang "AGGHHHH…" Konek aku yang sememangnya keras aku tekan … pret! Bunyi minahstim terhenyak kedepan "AHhhh…..eesskkkkk" dia menjerit kuat. "Aduh bang…sedapnya bang….fuck me bang…fuck me.." Baru dalam dua tiga minit aku tarik dan sorong, aku dapat rasa yang tidak lama lagi batangku ingin mengeluarkan cecair…aku akui memang aku tak tahan…ketat ada, sedap..nikmat..first time pulak tu…Bila aku rasa nak keluar je aku cabut konek aku dan mengarahkan ke mulut Alisya..agak gelojoh dia menghisab batangku dan terkeluarlah air mani ku itu……criiittt….critttttt terpancut air maniku kedalam mulut dia dan dia pun terus saja menelan airku dan memainkan lidahnya dikepala batangku. Terenjut kakiku menahan kenikmatan …..aahhhhh …….ahhhh.. Aku mengeluh. Masa batang ku dihisap memang terasa nyilu betul…Menggigil-gigil aku menahan rasa nikmat kenyiluan itu…

Lantas aku dan dia mandi bersama dan tertidur berpelukan diatas katil mengucapkan kata-kata puas dan sayang tanpa memakai satu baju pun…… Untuk Alisya…Thank you..you are the best. You know my name, you have my number…If you need me, all you have to do is call me and say "I need U…" Dan untuk semua kawan-kawan SEXMELAYU sekian terima kasih.

0 comments:

Post a Comment

Sambil download movies dan games tu.. bagilah sedikit komen!! TQ

Related Posts with Thumbnails
 

Visitor's Country

free counters

Total Comments

DISCLAIMER The Administrator of this site take no responsibility or liability for anything that happens as a result of reading and/or downloading anything from this blog.By downloading music from this site you may be violating the copyright laws of your country. We encourage you to support the artist by purchasing the track if you enjoy it!

UjangMD Network Copyright © 2002 WoodMag is Designed by Ipietoon for UjangMD Template