Warning :The Mp3/Software files in this website is for promoting the latest song of various artist purposes only. Please buy the original album. Do support them. The Mp3 files in this website is just for sharing and for personal use only. I didn't get any profit from the Mp3 shared and I will not responsible for anyone who intend to earn profit from the Mp3/Software files download from this website. Sharing is not a crime!!!"

Tuesday 20 May 2008

Balas Dendam




Sex = Female
Age Now = 25
Age Then = 25
Where it happened = Hotel
Reference Number = 30618

Su tengah marah dengan boy Su. Dia kata yang Su ni selalu keluar dengan jantan lain dan bermesra dengan dia orang. Well for your info Su tak pernah keluar dengan jantan lain mau pun bermesra dengan jantan lain. Tapi sebab Su marah kat dia, Su keluar jugak dengan sorangboy lain. Nama dia Joe. Budak satu building dengan Su. Dia selalu ajak Su keluar, mula Su tak nak, tapi sebab nak balas dendam, Su yang ajak
dia keluar.

We all tengok wayang, pegi shopping, pegi makan. Tapi yang Su surprise bila dia hadiahkan Su satu barang. Dia kata nanti balik baru bukak. Sampai rumah lepas mandi, Su pun baring atas katil dengan towel. Kemudian teringat hadiah yang Joe kasi. Su pun buka cepat-cepat. Kat luar kotak tu ada kad.

"Su, Joe dah lama nak bagi hadiah ni pada Su. Jangan Marah, tapi enjoy hadiah yang Joe belikan ni. Gunakan kalau kesunyian" Bila Su buka saja terperanjat Su tengok, Joe hadiahkan Su "DILDO" (penis
diperbuat dari plastik). Mula-mula marah jugak, tapi bila Su fikirkan siapa yang tau. Ukuran dildo tu panjang, dekat 10". Su cuba masukkan dalam mulut I, penuh mulut nak kulum dildo tu. Kemudian Su baring atas katil sambil pegang dildo dalam tangan, fikiran Su melayang membayangkan lelaki yang mempunyai penis sebesar ini.

Kemudian pelan-pelan Su taruh dildo kat pussy Su. Makin lama makin kuat nafas Su. Su tak tahan, cuba masukkandildo dalam pussy Su. Tiba-tiba kawan serumah Su masuk bilik nak ambil barang. Terperanjat Su, lalu terhenti sekejap. Dia pandang Su, Su pandang dia. Tiba-tiba dia kata "Su, boleh I join you". Su mengangguk aja, sebab dah syok main dengan dildo. Kemudian dia tarik towel Su sambil hisap tetek Su, kami sama-sama menikmati tubuh masing-masing. Tapi yang paling Su suka position 69. 3 kali Su capai klimax. Kemudian kawan Su, Nora ambil dildo dia masukkan dalam pussy Su, "AAAHhhhh! sakit Nora, uuuuu...mmm!"

Nora cuba masukkan pelan-pelan. Tapi Su tak tahan sakit, Su suruh Nora keluarkan dildo dari pussy Su. Nora keluarkan dildo dari pussy Su. Sambil Su pegang pussy Su yang sakit, Nora kata "Tak apa Su, rest dulu, nanti kita try lagi.

bersambung

4 comments:

Anonymous said...

Lesbian area jb,bleh col 0177513580

Anonymous said...

Sy bila bersama suami selalu menggunakan dildo..mula2 rasa janggal jgk...tp lama kelamaan terasa best pulak..sesuatu yg betul2 terasa kepuasannya..kini setiap kali bersama suami diranjang pasti suami akan memulakan dgn menjilat serta mendildo dahulu sampai saya climax atas permintaan saya....than slps tu baru lah saya dan suami bersama untuk game kedua...begitulah seterusnya sehingga kini sudah hampir 10 tahun..sampai kini kami mempunyai 12 Jenis dildo yg berlainan saiz dan jenis...setiap kali bersama saya terasa benar2 puas menikmatinya kadangkala suami akan gunakan lebih dr satu batang secara bergilir2 ...yg paling saya sedap batang yg di pasang dgn bulu di kepala diIdo dgn getaran..bila bersama suami round yg kedua dildo akan di masukkan di dubur saya dan suami pula akan main bhg depan bergilir2..depan dan belakang....Kami telah mendirikan rmah tangga sudah 22 tahun..kelainan yg suami buat benar2 memuaskan nafsu saya.....bila suami kerja luar atau keluar negara dildo akan mengisi tampat suami...dari saiz yg asia sampai lah saiz yg besar negro.....paling kurang saya akan guna 3 batang berlainan saiz...ikut mood....semua atas persetujuan suami....serial kali hari ulangtahun perkahwinan kami suami akan menghadiahkan dildo baru untuk saya...kini saya begitu teruja bila hari ulangtahon perkahwinan kami tiba iaitu bulan 9...

Unknown on 16 March 2017 at 18:56 said...

mantap...

Anonymous said...

Memang sedap main ngan toys sex ni semua. Aku siap ada nipple sucker. Letak satu kat puting sementara puting satu lagi laki aku picit tarik gentel pastu dia jolok dildo bergetar keluar masuk lubang nonok aku sambil lidah dia cecal cecal kelentit aku jilat jilat. Mak oi sedap tak terhingga bila empat spot kena main serentak dua puting kelentit ngan lubang nonok. My favorit ler klau cemni. Pastu aku mula fantasi kalau ada 3 mulut kerjakan aku serentak. Laki aku pun dah naik syok sbb aku asyik fantasi cenggini. Satu hari masa cuti gi langkawi kami berkenalan dgn kapel mat salleh muda gak ah. Mula gi wat aktiviti sesama. Hari ke3 lepas dinner derang ajak kami pi bilik nengok movie hantu sesama katanya. Kehkeh cerita hantu ada bab seks. Pastu heroin tu asik bogel manjang dahlah tetek besar. Selamba dek si john ngan bini dia laura dok puji tetek heroin tu komen komen pasal putinglah apa lah. Pastu john kata but laura you have best tit in the world. Pastu john tanya aku, dina you a girl what you think of laura tit. Aku gelak aku cakap ake bukan lesbian tanyalah laki aku. John kata orait kamal what you think? Aku cakap show kamal first. John tarik bini dia bangun dan dirikan laura depan laki aku langsung dia tarik baju laura ke atas. Mak oi tersembul dua tetek besar gedabak depan muka laki aku. Laki aku terkaku dah. Mana taknya puting laura dan mencanak keras. Pastu john ampu dua dua belah tetek bini dia sua kat kat laki aku. Makin tersembol tetek laura dengan puting tu. Aku sergah laki aku. Abang, cantik gila kan tetek dia. Kamal kata yes yes very nice. Aku pergi letak muka aku sebelah muka kamal. Aku cakap wah laura excellent tits lucky you john. Aku punya patat berair dah teruja pulak. John laura, can kamal and i play with tits? I think kamal needs to suck them. Theycare yours kata john. Aku tolak kepala laki aku kat tetek kana laura dan aku attack tetek kiri dia. Aku tengok kamal yang memang mat tetek macam baby lapar nyonyot kuat puting laura sambil tangan dia ramas tetek. Aku pun buat sama. Pastu john kata kamal we need dina to share her tits. Kamal pun buka baju aku. Pastu sebab john dgn laura buka baju sampai bogel, aku ngan kamal pun bogel. John kata dina i want to eat your pussy. John baringkan aku atas coffee table. Terus dia makan pantat aku. Sedap weyh. Pandai dia makan pantat. Lidah jilat cecal clit lubang nonok segala. Kamal lak dok main tetek laura. Tiba laki aku cakap laura lets pleasure dina then you. Follow me. Kamal mula main tetek kanan aku laura main tetek kiri. Dia guna dua tangan picit tetek aku, laura ikut. Bila mencanak puting sebab tetek kena picit dia hisap pilin gigit puting aku. Laura ikut buat sama. Kat bawah si john dah masukkan dua jari gerudi lubang nonok.aku sambil dia teruskan mulut dan lidah jilat cecal hisap kelentit. Fantasiku menjadi realiti. Ah ah ah i coming. Kamal laura suck bite and pull hard my nipples. Macam nak tercabut dua puting aku. Jihn gerudi laju lubang nonok aku sambil sedut kelentit. Aku pun klimaks macam nak pengsan. Serious sedap.

Post a Comment

Sambil download movies dan games tu.. bagilah sedikit komen!! TQ

Related Posts with Thumbnails
 

Visitor's Country

free counters

Total Comments

DISCLAIMER The Administrator of this site take no responsibility or liability for anything that happens as a result of reading and/or downloading anything from this blog.By downloading music from this site you may be violating the copyright laws of your country. We encourage you to support the artist by purchasing the track if you enjoy it!

UjangMD Network Copyright © 2002 WoodMag is Designed by Ipietoon for UjangMD Template