Warning :The Mp3/Software files in this website is for promoting the latest song of various artist purposes only. Please buy the original album. Do support them. The Mp3 files in this website is just for sharing and for personal use only. I didn't get any profit from the Mp3 shared and I will not responsible for anyone who intend to earn profit from the Mp3/Software files download from this website. Sharing is not a crime!!!"

Sunday, 27 April 2008

Adikku Yang Malang

Itulah sebabnyer aku terjebak ngan sex yg sebenar,ceriter nyer ber mule begini..................,,,,
Pada petang hari tu aku per gi ler kerumah kawan aku keraner keluarganyer balik kampung jadik dia tinggal sesorang lerr kan dia mengajak aku kerumah dia kater dia ader citer besh yg nak ditonton jadi aku pun per gi ler maser tu pukul 4.00 petang lerrr aku masuk ker rumah dia dan dia terus muler pasang cidi blue dia kater citer ni cukup baik limer bintang lagi tu aku aper lagi terus tengok lerrr uhhhhh sungguh lawe omputih tu kulit janggan citer ler melepah hihiiihii selepas jer citer tu muler batang aku muler raser semacam tak leh duduk diam ler ,dah bangun keras semacam lak tu setelah dua citer aku min tak izin ngan kawan aku nak guner kan tandas kater nakbuang air,padahal tak tahan dah .

Semasa didalam bilik air tu aku jumpa underwear adik dia lagi ler aku stemmm sambil cium spen tu aku melancap uhhh bukan main lagi aku raser kan memang bes setelah 10minit aku kluar dari bilik air tu member aku tengok semacam jek dia tahu aku melan cap dia kater macam per li aku "oit mal ko berak batu ker lelamer atau melancap" hahahah..haha lalu dia pun ketawe..setelah selesai aku melihat citer tu jam telah menunjuk kan pukul 6.00 ptg lalu aku pulang kerumah...dalam per jalanan balik tu aku ter pikir bagai maner raser nyer biler batang masuk ker puki emmm en tah lerrr

Semasa didalam rumah aku capai tuala untuk mandi aku terus kebilik air untuk mandi kau aper lagi terus tolak ler pintu tu tampakusedari adik ku yg berusia 12thn tu menjerit dia tak sempat menutup kemaluan nya lalu ku sak sikan ... ahhh

Tambah stim lerrr

Adik ku kelam kabut mencari tuala nyer untuk menutup badan nyer yg putih melepak tu lalu keluar selepas dia kaeluar tu aku pun mandi sambbil melancap uhhhhhh...emmmm...ahhhhh sedap sunguh aper biler aku mengenang kan kembali pusy adik aku yg masih piau tu uhhhh tembam sungguh , pader malam tu keluarga aku masuk tidor awal ker na penat kijer ,.. aku pun melayan mater melihat tv sampai pukul 1.00 pagi maser tu aku banggun hendak ker bilik ayer untuk kencing aku menjenguk ker bilik adik aku aku lihat dia tido tampa memakai sebarang pakayan lalu batang ku mengeras ahhhh tak leh tahan aku ter pak sa per gi ketan das dulu selepas keluar dari bilik ayer tu sekali lagi aku melihat ker bilik adik aku kali ni dia baring terlentang melihat kan pusy nyer yg tembam tu aper lagi berderau darah aku melihat nyer ..lalu aku masuk ker bilik nyer utuk melihat dengan lebih dekat lagi ketembaman pusy adik aku tu aper lagi batang ku raser bagai nak ter cabut ooo ... aku per lahan lahan naik ke atas katil adik aku untuk memuler kan operasi dan merasa kan ben dayg selama ini aku idam2 kan.....

Tanpa membuang masa aku terus jer cium puki dia danjilat secara per lahan2 supaya dia tidak ter kejut dari tidur nyer itu aku jilat puki nyer dan menggit kelentit nyer yg merah itu alaaaa aku buat lerrr macam kat citer blue tu lalu aku kangkang kan dia untuk melihat lubang nik mat nyer tu uuuuiii sedap nyer sebelum dia meraser tusuk kan batang aku ni baik aku meraser tetek nyer yg tidak beraper besar itu selepas mengolom tetek adik aku tu dan meramas nyer aku kembali ker lubuk nik mat nyer batang aku pun dah keras semacam dah ni lalu aku pun memasuk kan kedalam lubuk nikmat itu lalu dengan pelahan aku masuk kan batang aku kedalam mak aih susah nyer baru jek kepaler nak masuk dah tak leh maser tu adik aku menggeliat aku aper lagi ter jun katil lerrr ruper rupernyer dia titobn balik aku naik balik atas katil kali ni aku ber niat aper nak jadik jadik ler aku nak puas kan nafsu akuni sekali lagi cubaan untuk memasuk kan kepaler butuh aku ker pusy adik aku kali ni aku terus tekan maser tu ler adik aku ter jaga ker na sakit dek tusukkan aku tu dia mengelabah lalu aku kater kat dia janggan menjerit nanti mak banggun mare dan pukul adik lalu adik aku terus diam aku meneruskan kemaraan batang ku ini adik ku mengerang kecil .....

Ahhhhhhh...uhhhhhhh...ahhahahaha... maser tu dia kater sakit abang aku tak pedulik lerrr aku nak gak dia terus merayu janggan buat dia macam tu maser tu dah separuh batang ku masuk maner leh tarik balik kan aku terus kan gak niat ku adik ku merintih lagi sebab dare nyer telah ku tembusi dengan batang ku ini maser tu aku elek ler kejap penat beb aser aku nak muler kan proses sorong tarik adik aku mengerang halus ahhhh...emmmmmm...uhhhhhhh bang aku terus muler kan dengan pelahan maser tu tak der raser sakit lagi dah dia cumer kater sedap2 banggg uhhhhhh...emmmmmm...ahhhh...aaallooonnggg.....emmmm sedap long ahhh aper lagi makin lajuler kan setelah hampir setengah jam menghayun aku raser nak klimax dah lalu aku tekan dedalam aku pun buang lerrrr ahhhhhh ahhhh ahhhh maser tu dia pun menjerit

Ahhhhhhhh,,,,uuuhhhuhuhuhhhuhuhmmmmm lepas tu aku kis adik aku punyer pusy dan mulut nyer aku lihat pusy adik aku mengembang luas ter buka tidat seper ti tadi sempit dan kecik malam tu ader lah hari yg ber sejarah bagi ku ker na dapat meraser pusy adik aku hahahhahahah

Jumper lagi dilain ceri ter adios

11 comments:

Anonymous said...

bodoh la cerita ni

Nazri Nazram on 17 September 2012 at 19:35 said...

Nmpk sgt tipu nye..

Nazri Nazram on 17 September 2012 at 19:35 said...

Nmpk sgt tipu nye..

Anonymous said...

betul ka tu. .gila ka adik sendiri di amput. .tiada nafsu ku kalau adik ku. .biar dia telanjang didepan ku. .tapi tak tau la kalau didepan mata. .tapi tidak. .tak mungkin

Anonymous said...

Adik ohh adik ku sayang....

Anonymous said...

Telen betul

tenround punboleh on 7 August 2014 at 05:20 said...

Utk perempuan shj. I boleh enjut 5round 1mlm. Btg 6inci maintain keras. Stamina padu..pakar jilat dan korek.nk massage. pun.boleh.digalakan yg ada duit n. cntik Putih melepak.amoi cina lg. bagus.call 0179755920 . Add wechat rozackrojak Wassap 0179755920

tenround punboleh on 7 August 2014 at 05:20 said...

Utk perempuan shj. I boleh enjut 5round 1mlm. Btg 6inci maintain keras. Stamina padu..pakar jilat dan korek.nk massage. pun.boleh.digalakan yg ada duit n. cntik Putih melepak.amoi cina lg. bagus.call 0179755920 . Add wechat rozackrojak Wassap 0179755920

wan on 29 January 2016 at 12:33 said...

Ladies kesepian di jb..
Wc me high_libido82

wan on 30 January 2016 at 03:44 said...

Ladies kesepian di jb..
Wc me high_libido82

TahanLama on 24 February 2016 at 11:01 said...

Tumpang iklan.
Khas untuk Yang dah Berumah Tangga

Suami Tahan Lama

Terbaik Untuk Semua.

Post a Comment

Sambil download movies dan games tu.. bagilah sedikit komen!! TQ

Related Posts with Thumbnails
 
There was an error in this gadget

Visitor's Country

free counters

Total Comments

DISCLAIMER The Administrator of this site take no responsibility or liability for anything that happens as a result of reading and/or downloading anything from this blog.By downloading music from this site you may be violating the copyright laws of your country. We encourage you to support the artist by purchasing the track if you enjoy it!

UjangMD Network Copyright © 2002 WoodMag is Designed by Ipietoon for UjangMD Template