Warning :The Mp3/Software files in this website is for promoting the latest song of various artist purposes only. Please buy the original album. Do support them. The Mp3 files in this website is just for sharing and for personal use only. I didn't get any profit from the Mp3 shared and I will not responsible for anyone who intend to earn profit from the Mp3/Software files download from this website. Sharing is not a crime!!!"

Tuesday 22 April 2008

Abg Kapal

Kira dalam bulan nie jugaklah tapi aku lupa tarih hari yang berlaku tu ok.malam tu balak kakak aku tidur kat umah tapi korang jangan pikir yang aku buat ngan balak kakak aku tak selera ngan balak kakak aku tu.kira aku nie kaki gayut jugaklah.masa dalam bilik tu balak kakak aku tidur dalam bilik aku.aku tidur kat tempat lainlah tapi aku guna tipon kat bilik aku.aku kacau sepupu balak kakak aku,oklah nama dia zam lah(bukan name sebenar)

Kira aku tau no tipon dia dari abang zam nie.aku pernah ayat abang dia tapi abang dia issss...payah lah nak ayat.tapi dia layan lah.kira aku keciwalah.aku dapat tau yang abang zam nie ade adik naik kapal kira dah turun kapal lah nie ha ade kat sini nie tapi bukan lah sebelah aku.nama dia zam.nama abang dia man.ok aku harap korang tak kelirulah.malam tu aku boring aku bergayut ngan adik man nie nama dia zam.kira zam nie baru ja putus tunang ngan makwe dia kira aku simpati jugaklah.macam-macam aku cerita sampai lah cerita sex kira aku congkil rahsia lah dia kata masa dia kat luar negeri dia ade buat ngan pompan org putih dah tu aku pun citalah yang aku pun ade pernah buat ngan bekas bf aku.cita punya cita tak sedar dah pukul 6.30pagi...oh....mata dah berpasir.aku pun tak tidurlah terus buat kerja aku.sampai kol 12.00tg hari.kira aku dapat lah tidur 30 minit.

Malam tu balak kakak aku datang ngan budak man ngan zam naik kereta masa tu aku sombong bagai nak rak.kira jual mahal lah.mak aku pun suka kat man dan zam nie las-las mak aku ambik anak angkat(aku ada 1 abang tapi tak bolih harap) malam tu aku call lah dia dia kata kat aku aku nie sombong tapi aku cakaplah aku nie memang jenis macam nie kalau jumpa selamba tapi kalau dah duk ngan aku 5 jam aku mulah lah macam org selamba ja.hihhhiiii esoknya dia datang aku apa lagi selamba sampai tak boleh nak kontrollah.mala tu bila dia dah balik aku tipon lagi aku tanya kira aku nak rasa lah batang adik man nie sebab tak dapat abang adik pun jadilah...

Kira masa aku ngan abang dia aku dapat kucupan hangat ja dia puji aku"bibir u nie nipis pulak tu manis" aku banggalah tapi tak boleh lebihlah sebab abang dia nie still virgin.tapi tak palah sambung pulak pasal si zam nie dia kata kat aku dia dah lama tak dapat pantat pompan aku pun bukak lah kedai nak ofer dia.oklah bila dia kata aku kata aku sekarang tak ade masa nak kuar tapi aku try esok.kira esok aku call dia dalam pukul 1.45petang dia kata ok. dia kata pakai lah yang senang nak bukak oklah aku pakai simpal ja.aku punn naik bas gi tempat dia.

Oklah dia kata dia pakai kondom oklah aku tak kisah nya tapi aku tanya jugak "u nie tak ade hiv ka aids ka yalah dah buat ngan pompang luar negeri takut ju gak bang oiii"dia gelengkan kepala.aku pun oklah.sampai kat satu utan tu aku kata "tak paka kat sini kang kene cekut nanti mati i" dia kata "tak ade lah kat sini selamatnya"aku diam jalah.oklah kang aku sambung lagi sebab aku ade hal nie ok


SAMBUNG..........

1 comments:

Muhaimin on 30 June 2018 at 02:10 said...

Sedap ke main???
Nak cube try test gak bleh???
Oll5O778654

Post a Comment

Sambil download movies dan games tu.. bagilah sedikit komen!! TQ

Related Posts with Thumbnails
 

Visitor's Country

free counters

Total Comments

DISCLAIMER The Administrator of this site take no responsibility or liability for anything that happens as a result of reading and/or downloading anything from this blog.By downloading music from this site you may be violating the copyright laws of your country. We encourage you to support the artist by purchasing the track if you enjoy it!

UjangMD Network Copyright © 2002 WoodMag is Designed by Ipietoon for UjangMD Template