Warning :The Mp3/Software files in this website is for promoting the latest song of various artist purposes only. Please buy the original album. Do support them. The Mp3 files in this website is just for sharing and for personal use only. I didn't get any profit from the Mp3 shared and I will not responsible for anyone who intend to earn profit from the Mp3/Software files download from this website. Sharing is not a crime!!!"

Saturday 17 May 2008

Azi USA

Nama aku Zack (bukan nama sebenar) dan bekerja di sebuah syarikat yang agak terkenal di Kuala Lumpur. Aku berumur 31 tahun dan telah berkahwin dan mempunyai anak 2. Aku ingin bercerita tentang kisah diri aku yang sebenarnya berlaku dan harap ia akan menjadi tauladan kepada yang baru berhasrat ingin berumahtangga.

Tahun 1996, semasa itu aku dah lama berkahwin dengan mempunyai 2 cahayamata, this girl, Azi (bukan nama sebenar) baru mula bekerja di pejabat aku dan aku kena ajar dia macamana nak buat kerja. First time tengok dia, aku dah ternganga. Wow...! Besar betul tetek dia ni. Kalau dapat mesti best punya. Aku sejak dari dulu memang suka tengok perempuan yang tetek besar tapi wife aku punya taklah besar. So sejak itu, aku selalulah cuba mengintai tetek Azi bila ada peluang.

One day after about two months Azi bekerja di pejabat aku, aku ajak Azi kerja hari Ahad pasal banyak assignment nak buat. Kita orang pun datanglah hari Ahad tu buat kerja sikit-sikit. Adalah lepas dua jam, aku mengaduh lenguh tengkuk (eksyen je tu) lalu aku suruh dia urut kat tengkuk. Dia ni memang open sikit dan sporting. (maklumlah baru balik dari oversea) Bila Azi pegang aje tengkuk aku, bulu roma pun meremang termasuklah batang aku. Lepas tu aku pun balas balik jasa dia dengan mengurut dia pulak. Aku tengok dia stim aje lalu aku turunkan sikit tangan aku ke dadanya yang selama-lama ini aku idamkan tapi taklah memdadak terus.

Perlahan-lahan aku urut di bahagian atas tetek Azi. Aku tengok dia senyap aje tapi matanya dah nampak kuyu aje. Jadi aku teruskan pergerakan tangan aku sehingga mencapai branya dan seterusnya meramas tetek dia yang besar itu tapi cuma dari atas bra. Aku dapat rasa puting tetek Azi menegang. Aku apa lagi lalu terus masukkan tangan aku kedalam bra Azi. Keadaan menjadi senang kerana aku duduk di belakang dia. Aduh....! Lega rasanya dapat merasa tetek yang besar itu dengan tangan aku sendiri. Batang aku menegang dengan kerasnya rasa nak terkeluar dari seluar aku.

Lama aku meramas tetek Azi dan sambil tu aku mencium leher dia dan menjilat/menggigit telinga dia. Lama kelamaan aku terasa ada tangan kat batang aku. Tangan tu memegang dan meramas batang aku sampai terkeluar sikit air mazi. Rupanya Azi sempat memusingkan tangannya utuk memegang batang aku. Disebabkan Azi duduk di depan aku maka susahlah sikit dia nak pegang dengan betul. Jadi Azi terus aje memusingkan badannya dan mencium bibir aku. Kami berkulum-kuluman dengan rakus sekali.

Bila Azi berhadapan denganku, aku pun tak lepas peluang lalu memasukkan tangan aku melalui bawah skirt Azi. Aku dapat rasa panties Azi basah lembab. Ni yang buat aku lagi geram. Dah lama aku tak merasa begitu. Tak tunggu lama, aku pun masukkan tangan melalui tepi panties Azi dan mencari biji kelentit dia. Huyooo...! Dah tegang rupanya. Aku gunakan jari terus gentel biji kelentit Azi. "Ooooo...! Ohhhh...! Sedapnya Zack....! ",Jerit Azi. Bila nak datang aje, Azicakap,"Zack I'm coming, I'm coming...!", terus Azi tarik tangan aku pasal dah tak tahan lagi.

Azi tersenyum aje memandang aku lalu dia melutut dan membuka seluar aku termasuklah seluar dalam aku. Sekelip mata aku terasa batang aku di kulum Azi. (Untuk pengetahuan semua, this is the first time perempuan kulum batang aku. Wife aku kata geli dan nak termuntah) Sedapnya hanya Tuhan ajelah yang tahu. Terasa
panas mulut Azi. Itu yang buat batang aku semakin tegang. Lama dia kulum batang aku dan lepas tu hisap buah pelir aku dan kemudian kulum balik. Aku masih belum rasa nak datang lagi. Azi sampai cakap dah lenguh mulut dia. Aku suruh dia kulum lagi pasal aku masih tak puas lagi. Jadi continuelah dengan adegan mengulum.

Sambil tu Azi gunakan tangannya untuk melancap batang aku. Tak lama kemudian aku rasakan kekejangan dan aku pun melepaskan air mani aku kedalam mulut Azi. Yang bestnya Azi terus telan dan menghisap batang aku sampai aku sendiri pun dah tak tahan lalu menarik kepala dia dari batang aku. Selepas tu aku dan Azi terdiam seketika. Aku memikirkan apa yang telah berlaku antara aku dan Azi dan betapa aku telah menghianati family aku. Sebelum kahwin aku memang tak pernah main dengan orang lain, cuma ada tu ringan-ringan aje. Tapi apa yang aku buat dengan Azi tu dah aku kira berat juga.

Sebenarnya aku memang dah jatuh cinta dengan Azi. Sebabnya satu, Azi open minded dan aku senang berbicara dengannya dan aku boleh meluahkan apa yang aku rasa. Dua, bodynya lebih-lebih lagi tetek Azi. Kalau ada orang seks tak penting dalam perkahwinan, memang dia tu pembohong. Selama ni aku pun ingat begitu tapi bila aku mula kenal Azi, aku berfikir sebaliknya. Aku tak salahkan Azi pasal akulah yang mulakan dulu dan dia termakan pujuk aku. Azi sebenarnya sebelum ni memang cuba melarikan diri dari aku tapi aku yang mengejar dia pasal aku memang benar-benar cintakan dia.

Sebelum ini, Azi memang dah ada boyfriend tapi dah clash. Dan dia pun memang ada pengalaman kerana semasa di oversea, dia duduk serumah dengan ex-boyfriend dia. Semua benda dia dah buat melainkan masukkan batang kedalam pantat dia pasal dulu ex-boyfriend dia pernah cuba tapi baru suku masuk, dia suruh tarik keluar pasal sakit. So, tunggu sambungan cerita ni dimana aku dengan bangganya menjadi orang pertama yang memecahkan dara Azi dan pertama kali aku melihat darah dara. Ni nak kena bagi Azi tengok dulu kalau ada apa-apa dia nak komen. Dia encourage aku. Jumpa lagi.

0 comments:

Post a Comment

Sambil download movies dan games tu.. bagilah sedikit komen!! TQ

Related Posts with Thumbnails
 

Visitor's Country

free counters

Total Comments

DISCLAIMER The Administrator of this site take no responsibility or liability for anything that happens as a result of reading and/or downloading anything from this blog.By downloading music from this site you may be violating the copyright laws of your country. We encourage you to support the artist by purchasing the track if you enjoy it!

UjangMD Network Copyright © 2002 WoodMag is Designed by Ipietoon for UjangMD Template